Treceți la conținutul principal

Într-o zi va fi o zi

 

Trecutul există în viitor…

Trecutul vine în zilele când o dorinţă ţi se îndeplineşte sau când acea dorinţă se transformă în alta, mai mică sau mai mare, mai frumoasă pentru tine sau mai înnourată pentru alţii.

Trecutul există în viitor pentru că altfel nu ai mai fi avut când să îţi pui în gând acea dorinţă.

Viitorul există în trecut.

Dacă nu ar fi aşa copacii nu ar mai ştii că trebuie să îşi ofere mugurii soarelui. Nu ar putea să spere la oamenii ce se aşează la poalele lor pentru umbră.

Dacă viitorul nu ar exista în trecut nu ai fi ştiut că ai primit mai multă iubire decât ai dat deşi simţi că ai dat cât ai putut în dragoste. Viitorul te va învăţa asta pentru că există exemplul iubirilor trecute.

Prezentul nu există decât pentru o clipă.

Prezentul durează cât o bătaie de inimă. Bătăile inimii sunt limitate genetic. Nimeni nu trăieşte mai mult sau mai puţin ca altul dacă le calculam numărul de bătăi ale inimii.

Viaţa noastră durează doar atât cât acele câteva zeci de mii de bătăi de inimă se aud în piepturile noastre. Inima unora bate mai repede în timpul unui minut şi ei vor muri mai tineri.

Nu văd în acest caz de ce trebuie să trăiesc viaţa ca şi cum mâine ar fi ultima zi, de ce să măresc pulsul pentru ca apoi să nu am timpul să fiu bătrân şi înţelept pentru pruncul meu şi cândva nepoţii ce îi voi avea aşezaţi pe genunchi?

Într-o zi va fi o zi când îmi voi ţine copilul de numai câţiva anişori pe piept, adormit cu capul la inima mea, dat uşor în leagăn de burtica mea deloc lucrată la sală pe care el se va odihni cu braţele lui micuţe îmbrăţişând-o. Vreau ca bătăile inimii ce le va simţi să fie lente pentru ca lecţia ce o dau pruncului meu să fie să îşi trăiască viaţa lung să aibă timpul să înveţe despre lume. Să aibă timp pentru el şi cei pe care îi va iubi.

Eu pentru asta trăiesc azi.

Într-o zi va fi o zi când poate voi schimba ceea ce scriu în aceste rânduri. Sper să fie într-un trecut fericit.

Comentarii

Maria a spus…
Imi place mult cum scrii si blogul cum arata si muzica.succes in viitor:)
Rafael a spus…
Se poate cumva ca trecutul sa fie defapt un viitor?OARE IL PUTEM SCHIMBA?
Den a spus…
Hmmm....Initial mi s-a parut destul de ciudata chestia asta cu trecutul este viitor si invers, insa dupa ce am luat textul de la capat, am prins ideea de timp interior...
Insa, ca si observatie personala, nu cred ca facem ceva cu premeditare; adica nu ne gandim foarte des ca ceva ce fac acum poate deveni viitor prin implicatia pe care o dau sau ca ceva ce voi face va deveni trecut la un moment dat :D
Anonim a spus…
Buna.Imi place foarte mult cum scrii si as vrea sa te adaug la blogrollul meu daca nu te deranjeaza.Si as vrea sa te rog ceva daca nu te deranjeaza.peste cateva zile va fi ziua iubitului meu si am sa-i fac cadou o carte cu mai multe texte care imi plac si care cred ca i se potrivesc.Am gasit unele scrise de tudor chirila altele de mihaela radulescu si am gasit si cateva scrise de tine.As putea sa le folosesc?Am sa scriu ca sunt scrise de tine bineinteles.Astept un raspuns pe http://denise9.wordpress.com sau pe denise_musat@yahoo.com
Iti multumesc anticipat:)

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii