Treceți la conținutul principal

lynx. Zile după gratii

Lynx_by_doverangel13

De data asta lynx-ul sunt eu.

Cândva m-am lăsat prins. Adus dintr-o lume, un imens univers de specii, animale, creaturi ce toate se înțeleg şi îşi împart lumea, îşi respectă şi iubesc cercul vieții

M-am lăsat prins pentru că am avut încredere, pentru că am încredere, pentru că sper în înțelegerea şi evoluția omului, specia dominantă ce în dezvoltarea sa ar trebui să devină mai bun, mai perfecționist, mai aproape de sufletul naturii ce l-a creat şi care mă face să cred că gratiile în care m-au pus sunt doar fiare ce pot fi oricând date deoparte şi oricând, alături de mine va mai veni cineva din lumea mea, poate chiar specia mea şi să am o pereche.

Sunt în cușca mea pentru ca am ales. Acum eu știu deja ce înseamnă să fii in sălbăticie. Şi deși acolo era bine, eram acasă, eram liber, tot acolo eram in pericol ca un urs, un vânător să mă distrugă. Poate şi de aceea specia mea, lynx-ul, e pe cale de dispariție. Pentru a mă salva m-am lăsat prins, mă arat lumii şi am ajuns acel stăpân al cuștii mele unde toți vor să fie însa nu intra de teama că sunt neîmblânzit.

De atunci, de când am rămas în această cușcă, din care nu am încercat să evadez, nu am săpat gropi pe sub gardurile de sârmă, mulți au trecut pe lângă mine, m-au admirat, mă admira, îmi întind emoții de pe fetele lor trecătoare, îmi zâmbesc şi îmi bat în gratii.

Avantajul de a fi într-o cuşcă, de a fi la vedere? Ti se va pune pe gard o plăcuță cu detalii despre tine, toţi pot alege dacă să te placă, dacă eşti ce cred că ei că vor, nu pierzi timp creând legături explicând mereu aceleași lucruri pentru toți cei care sunt doar curioși.

Sunt închis zi de zi lăsat la vederea tuturor. Sunt diferit, sunt încă rege şi încă sunt mândru că aleg să fiu cel ce va aminti lumii că ceea ce am ca valori în mine nu trebuie să dispară.

În specia mea, cred, legăturile sunt pe viaţă, şi, când relațiile lungi se termină, așteptăm până când alt partener de viață merită o noua legătură. Poate de aia suntem pe cale de dispariție. Pentru că așteptăm să facem ceva de durată, să lăsam în urmă amintiri multe, frumoase, copii noștii.

De data aceasta lynx-ul sunt eu. Restul, sunt oameni ce vin şi trec şi îmi aruncă mâncare, zâmbete şi strigăte prin sârme, sperând  şi crezând ca așa mă hrănesc şi îmi oferă bucurie.

Eu rămân închis. În cușca mea e loc liber însă. Să fii în cușca mea nu înseamnă că nu mai ești liber, dar ar însemna ca toată lumea să știe că îmi aparții, că suntem împreună şi încercăm să o facem pentru cat mai mult timp posibil.

Acest articol e doar despre mine. E doar un scris de pe acea plăcuţă.

Sub ea o întrebare: poate nu sunt lynx?

Comentarii

Anonim a spus…
... cred ca sti raspunsul intrebarii tale. Si .. ma bucur ca esti lynx-ul acela! ... eu nu am atata curaj sa ma las prins. Libertatea ...ma defineste. Insa ... de acord cu conceptiile morale . Iar tu chiar esti un fel de "Lynx" ...
... nu as schimba nimic din tine ,atat din ce cunosc !

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti