Treceți la conținutul principal

Visele... Placere sau Chin?

Fiecare viseaza... toti inafara de noi?
Si uite asha dragii mei ca m-am gandit sa scriu despre vise. Ciudat subiect tinand cont ca e atat de complicat motivul... cineva aici langa mine spune "complicat prin simplitatea ce o manifesta prin speranta". Ehh.. fraza asta tocmai a nascut in mintea mea o noua intrebare pentru voi "cititorii" sau "necititorii" mei... Visul sau speranta - cine moare ultimul/utima? Ce este visul... este ceva ce ne face sa plutim atunci cand ne imaginam ca vom fi bogati, sau vom fi iubiti de cine ne dorim, sau cand vom avea tot ce pofteste inimioara?.. sau e ceva ce ne omoara atunci cand realizam ca nu am fost cu nimic buni in a ajunge sa obtinem ceea ce am visat?.. si ramanem cu deziluziile? Visul zice lumea... are mai multe forme: vis de zi, vis de noapte, vis de dragoste, vis de ura cand visam ca ne infrangem dusmanii.. cu toate ca si ei ne-au fost dragi la vremea lor... Sunt vise pasionale, vise pline de incarcatura emotionala pozitiva sau dimpotriva. Visul si fantezia e acelasi lucru? Care ar fi visul tau cel mai drag? ... Eu... de multi ani visez ca voi ajunge sa ma plimb toamna prin parc.. linistit, la brat cu sotia mea. Eu am atunci peste 70 de ani, parul mi-e alb si mainile imi tremura. Ma uit impreuna cu sotia mea la frunzele ce cad pe langa noi si imi dau seama ca asha.. cum ele cad.. voi cadea si eu pentru ca cei tineri sa aiba loc pe drumul vietii fara a se mai poticni de mine un mosnegutz. Ma asez pe o banca alaturi de sotia mea si ne privim in ochi. Are privirea limbede, linistita si impacata caci ne-am crescut cei doi copii cum trebuie iar ei acum sunt la casa lor, cu familiile lor, fericiti. Ma uit la ea si ii spun ca o iubesc. Nimic din ce am simtit in ziua in care m-am casatorit cu ea nu s-a schimbat. ... Ne-am casatorit din dragoste... Acesta este visul meu... Ce parere avesti despre tot?... despre tot ce inseamna asteptare, lacrima, zambet, viitor, VIS? - lasati comentariile, gandurile si visele dumneavoastra pe acesta pagina daca doriti.

Comentarii

Anonim a spus…
Freud spunea ca "omului ii trebuie un vis ca sa suporte realitatea"
Visul poate fi inteles ca si fantezie,reverie,vis cu ochii deschisi.. ca si o joaca a mintii..
Mai putem vorbi de visul ca si tinta, tel in viata, care implica intr-adevar speranta si curaj
Cel mai frumos e drumul pana la tinta..odata atinsa avem nevoie de alte "vise"..
Speranta este esentiala pentru viata, inseamna viitor,e o motivatie foarte puternica..e o energie care amplifica viata
Cand sperantele noastre nu se indeplinesc sau se indeplinesc dar descoperim ca nu este ceea ce doream suntem capabili de cinism sau dezamagire....sa traim cu astfel de stari presupune o rafinare care ne permite sa speram din nou...
Chiar daca visul moare..speranta niciodata!!
Anonim a spus…
habar n-am despre ce sa vorbesc:despre calatoria inconstientului nostru din timpul somnului sau despre dorinte si sperante,planuri,teluri...caci sunt 2 lucruri diferite chiar daca eista o foarte stransa legatura intre ele.
Visez pentru ca altfel nu am cum sa depasesc granitele cotidinanului de multe ori manjit de egoismul din fiecare dintre noi.
Visez pentru ca asa imi dau motivatii pentru a merge mai departe.
Sunt milioane de motive pentru care visam.Visam la lucrurile,evenimentele,oamenii pe care nu ii avem,pe care ni-i dorim ,pe care stim ca doar sansa unui concurs de imprejurari castigat ni-i poate aduce.Si atunci ce ne ramane de facut decat sa ne acoperim deziluzia si nesansa cu vise.
Dar intr-o zi...cine stie...poate toti o sa plangem de fericirea viselor implinite.
Anonim a spus…
Visul unei vieti de lupte sau visul unei vieti linistite ? Depinde pe tipul nostru de personalitate , depinde de ceea ce ne dorim foarte mult .

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti