Treceți la conținutul principal

Femeia moderna - cauta sau ofera protectie?

Femeia Moderna! - miscarile feministe sunt pentru stabilirea unei egalitati intre sexe. Si uite asha toate bune si mai putin frumoase pana la relatia barbat - femeie.. relatia de cuplu. Mi s-a pus o intrebare in aceasta seara. Daca am promis fetei pe care o iubesc fericirea si cum ca ii voi oferi mereu protectie... Eu vin si intreb... Intr-o relatie in care totul se va vrea si se vrea de fapt a fi perfect egal... Cine ar trebui sa ofere protectia cuplului? Ce inseamna de fapt protectie? Exista vreun mod de a ne proteja de tot ce e in jur? Cum sa mai promitem lucruri despre cuplu cand poate nimic nu e stabil si totul se prabuseste in jurul nostru? Cine crede in valoare, cine crede in sentimente si cine crede in partea materiala... Un cuplu inseamna mereu o singura minte, acelasi gand? Cine schimba siguranta cuplului? Femeia ce ofera mai mult?.. ce ofera mai mult barbatul?.. si ce ar trebui sa aduca in plus emanciparea si ce scartie in aplicarea ei? Nu e un articol obisnuit. Sunt intrebari sincere la care nu am raspuns. Dati-va cu parerea si poate cineva ajuta pe altul. Please comment .

Comentarii

Anonim a spus…
O intrebare tipica pentru femei..... ti-ai da viata pentru mine? ai pleca la munca in strainatate pentru binele nostru? ce mai ...stim cu totii ca nu sunt stele pe cer la cate ar trebui sa faci pentru a-ti dovedi dragostea.
Si o fi ea femeia moderna dar dragostea nu prea este, ea este la fel. Incearca pentru o secunda sa o intelegi si ai sa vezi ca nu e chiar asa de greu de mentinut o relatie. Totul este sa vrei. Si probabil ca pana nu pierzi nu incepi sa dai de gust la ceea ce vrei cu adevarat.
Legat de protectie e chiar nostima treaba asta, amandoi o vor, amandoi si-o promit, dar in final totul tinde sa mearga intr-un singur sens el -> ea.
Era o vorba ... toate inceputurile sunt frumoase..... dar totul pana la urma se rezuma la a te obisnui cu finalul. Fara a lasa putin de la tine nu cred ca reusesti sa cladesti ceva. Asta in caz te intereseaza ceva mai mult decat a-ti baga cucul si a pleca.
Parerea mea...in f mica masura exprimata.
Semnat : mydreams
Anonim a spus…
"A fi indragostit de cineva inseamna mult mai mult decat a fi stapinit de un sentiment coplesitor - inseamna a lua o hotarare, a face o judecata, a te angaja printr-o promisiune. Daca dragostea ar fi doar un sentiment nestatornic n-ar exista nici o baza pentru fagaduinta de a iubi pe cineva pe toata durata vietii. Sentimentele vin si se duc. Cum as putea promite statornicie daca m-as baza numai pe ele, fara sa ma biziuesc pe judecata mintii si pe vointa caracterului?" - Erich Fromm (1900-1960)
E un text care mi s-a parut potrivit cu subiectul in cauza...

Protectie in sensul de siguranta,de angajament,responsabilitate asumata..cam o astfel de promisiune cred ca asteapta femeile..
Nu cred in idealisme.."o singura minte..acelasi gand"...un cuplu inseamna comunicare intre doua minti,doua suflete,doua trupuri...daca se reuseste asta vorbim de armonie..
Si cred ca mai putem promite multe chiar daca in jurul nostru totul se prabuseste..atat timp cat ne propunem sa fim fericiti....cum bine stiti....tot universul va lucra pentru implinirea vointei noastre :-P
Anonim a spus…
... cred ca dragostea implica armonie,iar asta inseamna ca fiecare partener ii va oferi celuilalt ceea ce acestuia-i lipseste...nu se pune problema de cereri impuse de la inceput! sunt cupluri si cupluri...si de multe ori femeia este cea care "protejeaza" si este elementul "puternic" al relatiei,sau dimpotriva...
si mai cred ca miscarea feminista s-a nascut tocmai din nesiguranta unor femei "slabe",care n-au reusit sa se autodefineasca ca persoane! intotdeauna nesiguranta naste controverse,intrebari si "razboaie"...
si cred ca dragostea si iubirea dintre 2 oameni va putea proteja intotdeauna cuplul...nu se poate pune problema de cine si ce ofera mai mult intr-un cuplu! dragostea si "targuiala" nu sunt compatibile...
Anonim a spus…
Miscarea feminista nu o consider una a femeilor slabe, poate doar in cazul extremist, dar asta e cu totul o alta problema. Ideea de egalitate a aparut tocmai cu scopul de a strange relatiile de cuplu, de a termina cu "femeia la cratita", astfel incat si "el" sa se implice in ceea ce este casnic, iar ea in cariera. Principiul de egalitate este lansat de femei si se doreste in primul rand unul al actiunii, de la drept de vot la cariera ,la diferentierea femeii de sclav... In ceea ce priveste latura psihologica a acestei emancipari, partenerii devin mai apropiati intrucat exista mai multe puncte comune. Cu referire la protectie,...uneori oferi alteori nu ai chef, pentru asta sunt 2, in general merge bine sloganul "ce e al meu e pus de-o-parte". Totul conduce catre termenul foarte la moda "comunicare". Apropo de promisiuni pastreaza-le pt Altar, in perioda ce precede acest pas (din ce in ce mai rar intalnit) ar trebui sa vezi daca esti sau nu capabil sa promiti ceva si daca cel de langa tine e capabil de angajamente, mai ales sa le respecti/respecte. E o tema pe care se poate discuta mult, iar teoretic totul e clar, practica ne omoara... :)
Anonim a spus…
Salut Denis, numele meu este Alexander Lecca si sunt realizatorul emisiunii SexTant de la Radiolynx.ro. Doresc sa preiau din articolul tau cateva fraze si poate daca esti si tu deacord sa le comentam impreuna.

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti