Treceți la conținutul principal

Un titlu pentru un artist


De cele mai multe ori am scris în atâtea cuvinte întortocheate încât mi-am pierdut capacitatea de a scrie și gândi simplu și poate obiectiv. Mi-au plăcut atât de multe amestecurile de cuvinte pompoase și mi-au folosit atât de mult pentru a deruta ”prada” încât acum, când am nevoie să redescopăr modul simplu mă pierd iar în mine.

Mi-a fost re-prezentat un stil nou de a fi ce acum, privind în urmă zace la zece ani în urma mea. Atunci mi-a adus ce am avut mai bun în viață dar urmându-l am ajuns să îmi permit prea multe, prea multă masculinitate, prea multe standarde înalte și le-am ales pierzând o bucată mare de inimă.

Acum sunt cel mai probabil la finalul a ce ar fi trebuit sa fie durată și din respectul ce l-a câștigat, pentru faptul că deși rămân singur pe drumul emoțiilor în doi mi-a deschis ușa asumărilor, pentru ca le-a regăsit în mine și le voi urma de acum. Voi încerca să scriu propoziții scurte, simple care sper să ofere măcar strângerea de mână practică, bărbătească. Sunt cele mai sincere propoziții și vor rămâne și ele în urmă undeva.

Te-am abordat fără dorință fizică, doar să îmi umplu file de carte.

Ți-am ținut piept pentru că nu însemnai nimic.

Te-am auzit trecând un pod. Vocea ta era departe de ceea ce este.

Când te-am cerut stăteam pe întuneric singur într-o casă și credeam că nu te voi vedea niciodată și astfel va fi ușor.

Am ajuns să îmi doresc să stau lângă tine fizic tăcând. Am zis asta, am făcut opusul, am vorbit atât încât acum m-am săturat până și pe mine.

Am făcut un pas greșit venind spre tine cu totul. Trebuia să vin doar cu partea ce te-a atras nu cu ce credeam că e bine, cu un cumul de emoții care să dovedească nimicuri în final. Regret că timpul a curs altfel. Nu atrag atenția, e doar un mesaj de la creier spre mine.

Am zburat și cerul a fost superb acea noapte. Miroseai a amestecuri culinare. Aveai ochii roșii. Ochii până la urmă au fost ce mi-a plăcut la tine și odată ce ei sunt oglinda a ce ești în interior de ce am cerut să arăți cu tot chipul?

Am refuzat să te sărut imediat căci eu eram cel ce visa la primul sărut într-un loc perfect. Dacă știam că sunt rare oricum săruturile, o făceam din prima clipa.

Am găsit resursa fizică ce nu credeam că o am. Voi continua să devin bărbat pentru că e o imagine bună. Sper să o folosesc la bun.

Prima ieșire, malul mării, câștigul la jocuri, nopțile cu îmbrățișări, momentele uleioase, shot-urile și descătușările minore dar prezente, visurile de a conduce și a avea o casă și cele două momente atât cât ai râs lângă mine aș vrea să fie amintiri bune și pentru tine și să fie unele măcar, mai departe, fapte.

Îmi asum lipsurile, îmi asum ce nu pot fi dar sper că voi deveni măcar cât să susțină un om pe viitor și îți urez să alegi durabilitate.

Nu voi vorbi despre lipsurile și necazurile și ce știu că nu e bun în tine căci nu am reușit să te țin fericit suficient, nici măcar cât copilul de dinaintea mea.

Te doresc în continuare și te înțeleg. Te ador și te iub... Cel puțin pentru ce visuri noi mi-ai dat.

Titlul pentru un artist ce reface un om nu găsesc.
Hai să fim fericiți.

Comentarii

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti