Treceți la conținutul principal

Sunt ceea ce alții văd în mine

De multe cuvinte nu am mai așternut rânduri. De multe timpuri nu am găsit puținul necesar de a fi ceea ce mă face diferit, diferit la fel ca fiecare dintre cei ce sunt în jurul meu.

Azi mi-au trecut gânduri peste alte gânduri în care mă gândeam că sunt ceea ce alții văd în mine.

M-am gândit că sunt indian căci mulți indieni de pe vapor mă văd unul de-al lor și îmi oferă salutari și vorbe și atenții ce alții nu le primesc deși le doresc. Ei cred că le semen, că le sunt aproape și probabil mă port mai deschis cu ei. Dacă sunt indian mi-a venit natural să întreb despre zei și legendele lor, am avut în minte imaginea lui Mogly din Cartea Junglei, mi-am imaginat că o să mă întorc în India să simt aromele, culorile și sălbăticia de acolo deși nu am fost niciodată în India. Tot la fel m-am gândit că sunt și ucrainean, rus pe cât sunt de român.

M-am gândit că sunt marinar deși nu am cunoștințe ample de marinărie pentru că alții mi-au dat un carnet de marinar care să îmi ateste cunoștințele despre mare ce le am în plus față de alții. Sunt marinar pentru că sunt călător pe fruntea mării și un servitor al celor ce văd marea dar care ca și mine sunt săraci în a o păstra minunată și curată așa cum este ea în sinea ei, sine din care toți ne-am născut.

M-am gândit că sunt un om bun pentru că alții văd în mine suport și ajutor deși nu reușesc să văd până la capăt cum îi ajut pe alții. E bine că sunt totuși mai bun decât alții și pot încerca să arat că binele e ceea ce toți putem oferi cu ușurință.

M-am gândit că sunt englez britanic și că am spiritul unui explorator pentru că alții văd în mine abilitățile unuia, dorința de merge în locuri noi și a le primi toată oferta de istorie, toate poveștile de la nașterea lor până la venirea mea ce rămâne marcată prin amintiri și imagini colorate. Ar trebui să fac și poze alb-negru.

Sunt un scriitor de rânduri ce plac unora și asta mă face parte din oamenii care zic frumos sau deschis deși tot ce fac este să vorbesc cu mine însumi în rândurile ce le ofer altora deschiși să le vadă înțelesul.

Sunt un copil deși am 28 de ani pentru că mă joc des și râd către Soare precum micul Nică Creangă ca să îi mulțumesc că mă gâdilă cu razele lui și că mă face să strănut de fiecare dată când ridic ochii spre el. Cred că sunt un foto-sensibil cu zâmbetul pe buze către cauza sensibilității.

Sunt mai multe, sunt și rele printre cele bune, sunt și neutru prin comparație cu măreția altora sau prea mult dar sunt acolo undeva, cândva, atunci când cunosc pe cineva și vrea să îmi scrie…

Nu mă gândesc ce cred despre mine că sunt, sunt de cele mai multe ori doar răspunsul pe care alții îl au când sunt întrebați despre mine, sunt ceea ce alții văd în mine.

Comentarii

aileni flavius a spus…
iti spun eu ,denis c. esti un om de ''aur'',cum putini ne este dat sa avem langa noi,si iti zie un om care nu te cunoaste in persoana...si bine zis''sunt ceeace altii vad in mine.''
maria a spus…
...si ceea ce ramane ascuns in noi:)
Tasha a spus…
M-am gandit ca sunt un om ca toti oamenii cu bune si cu rele, e bine sa mai facem o instrospectiva, asa cum spui tu!imi place blogul tau...o sa mai trec!

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti