Treceți la conținutul principal

Dumnezeu îşi cere iertare

Printre şoaptele nopţii au ajuns la mine suspinele unui inimi înfundate de singurătate…

Inima unui tânăr în această noapte plânge departe de braţele mele şi mă zbat în distanţă să îi fiu prieten şi să îi iau capul în palme şi să îl aşez pe umărul meu până când amândoi ne liniştim pentru a vorbi, pentru a desfunda ghemul de doruri adunate în el şi pentru ca spre inima lui să curgă iar iubirea ce o are departe de el…

“Mai aşteaptă un pic, va veni iar acasă şi atunci vei uita dorul ce i-l porţi şi te doare acum”…

Un tânăr ce iubeşte e închis în propriul lui trup şi e menit să ducă tot fără a arăta sau împărţi cu cei din jur pentru că nimeni nu se interesează de ce e în adâncul lui, dacă apele sale sunt tulburi, dacă ale sale râuri mai au izvoare şi curg sau dacă lumina din el stă stinsă, acoperită de pietre ascuţite ce îi zgârie interiorul… De aceea cei mai mulţi tineri devin din copii zâmbitori bărbaţi reci ca de piatră…

Şoaptele stinse ale unui tânăr devin şoaptele mele stinse şi deşi doar şoapte, strigă către ecoul singurătăţii din el, din mine, din tine şi din toţi pentru că toţi ne-am golit trupurile şi sufletele pentru a fi mai coloraţi în societate uitând că a golului culoare e negrul cu care ne umplem…

Bărbatul a fost creat după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu se spune… Dacă suntem asemenea lui şi înseamnă că şi El e asemenea nouă şi înseamnă că nu iubeşte pe toţi la fel cum nici noi nu iubim pe fiecare din jur la fel…

Înseamnă că şi Dumnezeu greşeşte.

Aş alege să fiu un amic ce nu s-ar despărţi niciodată de cei cărora le promite că încearcă să le fie amic… Aş vrea ca după ce am ales de ale cărui inimi să mă dedic să le  arăt cum un moment în care nu simt lângă ei la greu e o zi irosită din viaţa mea …

Un tânăr îşi petrece nopţile în frigul goliciunii unui pat ce arde precum dorul din el şi ştiind asta şi patul meu devine gol şi rece….

Toţi greşim şi niciodată nu e vina doar a unuia fără a fi şi a celuilalt şi de aceea vreau să greşesc faţă de tine pentru greşeala ce ţi-o aduci ţie însuţi de a nu te deschide mai mult către mine, chiar şi cu puţinul ce pot veni lângă tine în simpla şi sincera mea dorinţă de a te vedea iar copil zâmbitor departe de gândurile ce te îngreunează şi te transformă în bărbat mai mult decât ar trebui.

Sunt sigur că dacă Dumnezeu greşeşte ca şi noi, una din greşeli e că lasă să cadă prea mult suspine şi lacrimi uneori în noi, din noi, asta distrugându-ne sufletul cald şi iubitor.

De multe ori însă cred că Dumnezeu îşi cere iertare de la noi şi atunci, ceea ce ne dorim ajunge mai aproape… Noi greşim că nu primim cadoul cum trebuie şi ne punem singuri beţe în roate neaşteptând să treacă timp suficient pentru ca acel cadou să se deschidă până la capăt.

Va veni acasă curând, e cadoul pentru suspinele tale de acum şi vei vedea atunci că va fi mai mult decât te aştepţi şi atunci vei zâmbi aşa cum îţi stă bine… Atunci voi zâmbi şi eu mai mult de drag să te văd fericit…

Lasă-mă să îţi ţin capul în palme, să îl pun pe umărul meu… poţi vorbi despre orice cu mine şi oricând… Sunt alături de tine…

Comentarii

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti