Treceți la conținutul principal

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata..

vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti...asa cum cereai cu ignoranta in voce mereu acelasi ritm imbecil de melodie...vreau sa vad cum cauti salvarea prin pantalonasii roz...vreau sa ma uit la tine cum incerci sa-ti justifici cartierismul...vreau sa-ti scot ochii cu care faceai atunci pe criticul...vreau sa-ti pui la conservat metoda de regres individual...

vreau sa-ti sparg gura cu care te jucai de-a marea artista sau moftul de a face pe intelectualul in devenire...vreau sa fiti toti acest tu...sa va termin din prima...vreau sa ma rogi sa te las sa traiesti in cacatul in care oricum erai si pana acum...vreau sa te las gandacilor...asa androgin...impocrit... retardat...prost...asa cum te-am cunoscut intr-o noapte de mai...desi erai asa dintodeauna...erai om...unul normal...iar eu...in caz ca ai uitat...URASC NORMALITATEA!!! URASC MONOTONIA!!!! urasc ca trebuie sa o practic pentru tine...si urasc ca e filosofia ta de viata...nu pentru ca vrei...pentru ca nici macar nu vezi ca o aplici...poate visez prea mult la rolul meu de vindicator...poate imi placea prea mult idea super eroului care ucide fara sa intrebe...

...ai murit...poate...poate si iar poate...poate folosesc prea mult "poate"...sunt nesigur...pe mine...pe gandurile mele...sunt singur...ma hranesc cu idea ca odata prins intre mine si groapa tot vei calca gresit...si vei ramane in sfarsit ingropat acolo...tu...prostia ta...ignoranta cu care te parfumai la cur...prefacatoria din care iti castigai personalitatea ce o aveai ca simplu cuvant de vocabular... te urasc pe tine...va urasc pe toti...ma iubesc doar pe mine...pentru un singur motiv...ca incerc sa ma conving sa va urasc pe toti!!!! asculta vama veche...fii la moda...pentru ca poate maine nu va mai exista pentru tine...

ti-am zis cum vei muri? parca da...

Desi citesti asta, nu e pentru tine.

Comentarii

ioana a spus…
am mai scris odata da nu stiu ce am facut ..am gasit cautand...(pleonasm?). am cautat cuvantul ura si nu pentru ca aveam nevoie pentru un eseu pentru bac la romana( asta vroiam sa mint acum cateva secunde), pur si simplu ca m-a enervat cineva si simteam ceva care ma rugam sa nu fie rezolutia urii, de fapt acum ma eliberez ...nu defapt m-ai eliberat tu deja...si mie imi plac trei "punctele" si sa nu crezi ca esti nesigur pur si simplu tu iubesti cuvintele si vrei sa le prelungesti starea,..pur si simplu imi vine sa te sun si sa te cunosc asa cum esti parca asa de aproape de mine, de fapt stiu ca mi-e rusine, lene si mi-e un orgoliu ...fiindca nu fac asta niciodata..de fapt nu stiu de ce mai folosesc cuvantul "de fapt" ,ori ca il iubesc si pe el , ori sa nu zici ca ma iau dupa tine cu ..poate ...intr-un cuvant multumesc!
Unknown a spus…
Ioana, multumesc si eu. Nu stiu pentru ce ai putea multumi, si nu stiu daca am vreun drept sa iti zic sa nu te iei dupa mine. Foloseste fiecare cuvant din tine pentru a face ceva ce nu si facut pana acum, si poate cumva, reusesti sa ma cunosti :P
Anonim a spus…
Ne urasti pe toti pt ca pur si simplu nu-ti gasesti locul intr-o societate invelita in meschinarie, frivolitate si superficialitate...esti mult prea profund si ucis de atatea ori de rutina ce ne inconjoara pe majoritatea..cauta, uita-te imprejur! nu toti suntem la fel, chiar daca minoritatea se supune majoritatii. pe curand! cip...
Adrian a spus…
denis , denis ...

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii