Treceți la conținutul principal

Mihai Traistariu pentru Atena sau circul la romani!

Inca o editie a selectiei nationale pentru participarea Romaniei la Eurovision 2006 s-a incheiat. Castigator dupa lupte seculare ce au durat 6 ani este Mihai Traistariu, fost component al trupei Valahia, cu melodia "Tornero". Felicitari lui Mihai si succes in a ne reprezenta asha cum poate mai bine la Atena! Sunt putine cuvintele care le scriu despre Mihai insa o vor face altii pentru mine de acum inainte. L-am intalnit in Constanta intamplator pe Mihai si era un tip ce parea modest ca atitudine. Sper sa ramana la fel cel putin pana vedem ce va face la Atena si sa nu isi ia lumea in cap cu noul succes... pentru ca e un tip prea de treaba si am sperat mereu sa castige ocazia de a ne prezenta altora caci are cu ce. Bravo! Pe locul doi s-au clasat cei de la Akcent si Nico cu piesa "Jokero" piesa pe care multi o vedeau deja castigatoare (printre care si eu... pana sa-i aud pe sarmanii baieti de la Akcent cum presteaza Live). Piesa ramane insa castigatoare prin atragerea unei atentii mai mari asupra trupei interprete si prin linistea faptului ca nu au fost incarcati cu povara aducerii unui loc foarte bun la editia din acest an la Eurovision. Imi pare sincer rau pentru Nico insa sper ca baietzii de la Akcent sa mai colaboreze la alte piese cu ea si daca se vor mai antrena un pic la capitolul cantat live sigur vor avea titlul de adevarati castigatori alaturi de numele formatiei lor. Felicitari organizatorilor TVR pentru ca sunetul si spectacolul a fost in mod clar superior din punct de vedere calitativ fata de anii precedenti iar barfele si comentariile despre calitatea pieselor sa fie adusa doar compozitorilor si interpretilor din acest an! Felicitari din nou pentru ca m-au facut si pe mine sa ma interesez mai mult de doua personaje care mi-au placut foarte mult in aceasta competitie: Jasmine si Dora! Doua tinere pe care le-am votat (l-am votat si pe Mihai ,in total 3 voturi care au mers, s-au inregistrat, deci totul a mers strunala acest capitol). Cele doua tinere, Jasmine si Dora, sunt nume neconscute mie pana acum 2 seri insa care imi par ca promit mult si aduc ceva calitate in muzica romaneasca de acum. Ziceam ceva de circ... Circul facut de cele doua stresante domnisoare de la Indiggo.. nici macar nu stiu daca asha se scrie numele trupei si nici nu ma intereseaza indiferent de ce ar putea zice managera trupei.. mai bine zis mama fetelor care a facut un spectacol de zile mari cerand pana si domnului presedinte Traian Basescu sa se autosesizeze pentru nedreptatea facuta fiicelor ei care nu au luat vezi Doamne locul 1. Tocmai ele care au cantat afara cu blondul neamt de la trupa Modern Talking (nu stiu daca tipul le va mai baga in seama dupa figura jenanta de la TVR). Dupa o serie de jigniri repetate la adresa televiziunii romane, a prezentatorilor, a firmei ce s-a ocupat de televoting, a juriului, a compozitorilor, dupa ce a pus natiunea ce s-a uitat aseara la emisiunea "Pro si Contra Eurovision" sa asculte lalaielile de oi in calduri a fiicelor sale, mama gemenelor Romaniei cum le-a supranumit ea a mai facut si ditamai reclama unor ziare si unor materiale promotionale si altor nebunii despre fetele ei si nimeni nu i-a sarit in gat cum a facut ea. Urat exemplu ca parinte. Sincer mi s-a parut la un moment dat ca pana si fetele ei erau rusinate de ce trebuiau sa indure din cauza temperamentului aprins a mamei lor. Urat de tot pe bune. Toti ce erau in studio de fatza aseara au ras de cele de la trupa Indiggo iar replicile lui Maruta (Măruţă) pe care pana aseara il consideram un inspurtabil au venit numai bine si la obiect cat sa arate ca nici macar nu se prind de misto-ul care se facea la un moment dat de ele. Halal intelect si sefie de promotie pe capul gemenelor daca atata nu au putut sesiza. Acest intreg comentariu este o parere proprie si personala si dreptul la parere imi este acordat de constitutia in vigoare a acestui stat. daca cineva s-a simtit jignit prin citirea acestor informatii sa trimita un mesaj de contact si se va cauta o cale de mediere. Daca se va dovedi eronat ce am prezentat atunci toti ce ce au urmarit ce s-a intamplat aseara la TVR vor sari si vor zice propriile pareri si asha mai departe.

Comentarii

Anonim a spus…
Hmmm...Nu te cunosc, nu ma cunosti, dar iti dau dreptate in ce ai scris...Parca as fi pus eu pe foaie tot ce gandeam eu despre Eurovision anul asta...:)) Peace!

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti