Treceți la conținutul principal

dovada de cuvinte...

Involburat ce a iesit din tine, atunci cand ai vrut sa vorbesti, sa rastesti …. Sa dai afara toate vorbele ce le simteai …. Ce le simteai in suflet, si apoi se vedeau in lacrimile ce le aveai in ochi sau in nodurile din gat … ma bucur ca dupa putin timp ai zis ca te simti mai bine … ca esti tu cel care erai, si parte ce vreau sa o aud mai des …. Si sa ramana mult timp …. Da, poate ca … cateodata singuratatea e mai buna, sau poate e mai ok, dupa ceea ce ai apucat sa duci pana acu, da cum e si mai frumos, e mai bine cand ai pe cineva alaturi … cand ai o persoana care te poate sprijini, te poate ajuta, iti poate da tot ce are mai bun si iti arata ca tine la tine …. Da asta atunci cand e persoana care trebuie, cand e pers cu care EGALITATEA exista si se poate imparti …. Dragostea exista … e poate cel mai frumos lucru, cand ajungi sa il traiesti cu adevarat si ptr cine trebuie mai ales … trebuia pretuita la maxim si venerata pana in ultimul punct … dar indiferent de cum e si de ce am avut noi, ca persoane, langa … pana acuma, langa cine am trait un sentiment sau mai multe, o zi sau mai multe, nu tre sa picam … nu tre sa ne lasam prada la ceea ce a fost si sa zicem Gata ! … mergem mai departe si asteptam, trebuie sa fie si ziua, clipa, momentul in care sa ajungem, sa putem spune cu un zambet pe buze, da, am gasit parte din fericire. Oricum, nu trebuie niciodata sa ne oprim din zambet, cum ai zis si tu odata : Oricat de tristi sau suparati am fii, sa nu lasam asta sa ne acopere mintea, trupul sau viata, mergem mai inainte si zambim, ptr ca oricand cineva se poate indragosti de zambetul nostru. Timpul iti e partas, si te lasa …. Trebuie doar sa vrei, sa incerci si sa poti crede …. Poate mai devreme decat e cazul sau nu … timpul te lasa si in timp iti va spune, cat de bine si e … nu trebuie sa dai, daca crezi ca nu primesti, ci doar sa incerci, sa vezi cum e, sa mergi mai departe si sa vezi daca gasesti drumul cel bun pana la urma, daca asta e ce vroiai, sau asta e ce trebuia si merita ?! Nu zice nu la tot, nu da cu piciorul, incearca si poate vei reusesti sa primesti ceea ce vrei, sau sa dai ceea ce se doreste, sa faci parte din mai bine, sa fii u acea parte din lucrul pe care ar fii trebuit sa il duci ca o viata mai departe demult. Ti-am zis, vreau sa fiu cel ma bun prieten al tau acuma, in acel nou inceput de viata, sa te pot sustine si incuraja, sa te pot face sa mergi mai departe, sa poti crede in un NOU si imbunatatit Denis, ce are o speranta ptr tot, ptr un tot ce este veritabil si valabil, ce urmeaza cu un continuu tot timpul. Sunt una din acele 3 persoane, da vreau sa fiu si cea care conteaza acuma, ma bucur oricum ca fac parte din pers la care te gandeai …. O vesnicie nu isi are rost, e prea mult si cat ducem in mod normal, trebuie doar cat sa ajungem sa traim sa fim ok, sa fim fericiti, sa putem spune ca le-am trait pe toate, sa putem spune ca am ajuns sa traim fericirea, am atins bucuria si am gustat din dragostea persoanei dragi. Sper ca acea Egalitate sa existe ptr tine ! Sper sa reusesti sa ajungi la ea, sa treci de tot ce ti se pare greu si sa ajungi la tot ceea ce e mai bun, la ceea ce ai sperat si meritat intr-atat. Posibil sa fi fost sentimentele ce curgeau in acea ora matinala, ceea ce te acapareaza si pe tine … sentimente de dragoste, ura, tristete, bucurie, fericire, angozitate …. Sau temir cine stie ce …. Da, stiu ca ceva se poate face, si cumva se poate merge inainte, da trebuie sa se vrea din ambele parti, trebuie sa existe acea Egalitate! … si contam pe acele motive de speranta !

Comentarii

Postări populare

A oferi din ceea ce ne aduce fericire

“ A oferi ”. Acesta este modul prin care încă de la început micul nostru blog a reuşit să se transforme dintr-o simplă carte de gânduri într-o casă unde firavele gânduri îşi pot întâmpina cititorii. Numărul celor ce deschid uşa către lumea acestui blog a crescut, creşte odată cu timpul şi astfel, am ajuns la momentul în care putem încerca să combinăm utilul cu bucuria de a oferi mai departe la rândul nostru, altora. Oferim posibilitatea ca dumneavoastră să puteţi pune însemnele paginii dumneavoastre web, a afacerii dumneavoastre, a produsului pe care imaginaţia dumneavoastră l-a creat pe un spaţiu pe care îl punem la dispoziţie spre închiriere. Puteţi pune chiar imaginea dumneavoastră… Facem acest lucru pentru a sprijini o fundaţie, “ Şansă pentru Şansă ” pe numele ei, ce încearcă să construiască proiecte dedicate persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România. Sumele obţinute din această închiriere a spaţiului web pe care îl oferim ca platformă publicitară

Nebun de alb, regina neagra pentru vesnicie

Acum sunt mai pustiu ca totdeauna De cand ma simt tot mai bogat de tine Si-mi stau pe tample soarele si luna Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine... Si uite n-are cine sa ne-ajute Abia-si mai tine lumea ale sale Si-ntr-un perete alb de muze mute Nebunii negri cauta o cale... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Prin gari descreierate accidente Marfare triste vin in miezul verii Iar eu sunt plin de gesturi imprudente Ca sa te apropii si ca sa te sperii... Jur imprejur privelisti aberante Copii fragili ducand parinti in spate Batrani cu sanii gri de os pe pante Si albastrosi venind spre zari uscate... Si te iubesc cu mila si cu groaza Tot ce-i al tau mi se cuvine mie Ca un nebun de alb ce captureaza Regina neagra pentru o vesnicie... Mi-e dor de tine si iti caut chipul In fiecare margine a firii In podul palmei daca iau nisipul Simt un inel jucandu-se de-a mirii... I-aud prin batalii

Gandurile unui nebun violent. Prieten si timp. Iasi si eu. Romania si tu.

de ce ma defineste verbul "a vrea"??? poate pentru ca nu am nimic... poate pentru ca nu am reusit sa am nimic... poate pentru ca e puternic....de ce sunt obsedat de trei puncte... poate pentru ca am lasat totul in suspensie...poate pentru ca imi e frica sa imi termin sirul gandurilor...poate pur si simplu pentru ca vreau sa-mi descriu in scris bataile inimii...te-am mai intrebat de ce te urasc...nu vrei sa-mi raspunzi...poate pentru ca iti e frica...iti e frica ca poate voi rabufni odata... poate voi stoarce ultima picatura deja putreda de omenie din mine pentru a te spala cu ea...pentru a o scuipa in batista cu care iti stergi gandurile de la temple...si a ti-o tranti asa cu scarba in fata.. vreau sa te sufoc cu ultimul meu dram de bun simt...vreau sa mori in chinurile prostiei in care te scalzi...vreau sa accepti ca am fost nu bun...ca am fost cel mai bun...ca ai stiut...ca ai fugit de mine...ca ai stat in umbra mea preferand sa ma tragi in spate...vreau sa te milogesti